Mazoni torna aquest juliol a Menorca mostrant la seva faceta més acústica. El músic empordanès presentarà a Ciutadella i Maó els seus darrers discos Eufòria 5 – Esperança 0 i el directe 13.31. |
|
|
El 3 de juliol hi haurà una gran concentració de música a Barcelona: Montjuïc de Nit. A l'escenari comissariat pel BAM es podrà gaudir per primer cop a la ciutat de l'espectacle de Mazoni i les Mazoni, en què Jaume Pla cedeix el protagonisme a tres veus femenines. En aquesta ocasió hi ha canvis a la formació i les tres veus seran les de Beth, Bikimel i Judit Neddermann (The Gramophone Allstars) i també es podran escoltar alguns temes nous. |
|
|
Finalment arriba el document sonor de l'experiència maratoniana que va viure Mazoni el març passat. El disc 13.31 recollirà ben aviat les 13 cançons més representatives de la gira dels 31 dies. Es van gravar la penúltima nit a la Cova del Drac, amb un Jaume Pla en estat pletòric i que demostrava una sintonia gairebé física amb les cançons, després de tants dies de convivència. Només veu, guitarra i el suport del públic per a un document en viu que només es podrà aconseguir als concerts i per internet. Ja en pots escoltar algunes al Myspace de Mazoni.
|
|
|
Només un any després de la seva publicació, la cançó Eufòria ja figura per dret propi entre els grans èxits de la carrera de Mazoni i també de la nova escena independent catalana. Ara, Jaume Pla li dóna la volta per injectar-li una dosi extra de vitalitat i ritme, accentuant la cara més nocturna i ballable de la cançó. La gran protagonista d’aquesta Eufòria 2010 (que ja pots aconseguir a iTunes) és la cantant Bikimel, amb una veu que esgarrapa l’oient i el submergeix en una espiral addictiva on ressona la secció de metalls. La nova versió forma part del projecte Paracetamol Music.
|
|
|
Carles Sanjosé (Sanjosex) i Jaume Pla (Mazoni) són dues de les veus que participen a l'espectacle 50+: De la Nova Cançó a les cançons noves, que commemora el mig segle de la Nova Cançó posant els protagonistes d'aquell moviment al costat de veus emergents. L'espectacle, produït per Albert Puig i amb direcció musical de Raül Fernàndez, es podrà veure els dies 14, 15 i 16 de maig.
|
|
|