• Romaní, semen i sang

    Els Surfing Sirles

    BR038, 2011

    Compra CD / Compra Vinil / iTunes / Spotify

    1. Montseny
    2. Watusi '65
    3. Taxista
    4. Anunnakis (Gracias por su visita)
    5. Peatge
    6. Perry Mansion boogie
    7. I feel love
    8. Recomane tenebres
    9. Tòniques i calendaris
    10. Anunnakis (reprise)
    11. La gravetat
  • Eix Transversal

    Els Surfing Sirles / Mujeres

    BR031, 2010

    Compra 7"  / iTunes / Spotify

    1. Les Bases de Manresa (Els Surfing Sirles)
    2. On no hi ha sang (Els Surfing Sirles)
    3. Delirium (Mujeres)
    4. Hotty babe (Mujeres)
  • LP

    Els Surfing Sirles

    BR027, 2010

    Compra CD / iTunes / Spotify

    1. Escolti, senyora onada
    2. El trineu
    3. El ie-ié de l'alquimista
    4. Neverland
    5. Han atropellat el gat
    6. UK a cavall
    7. A la Fageda
    8. Saltamarges
    9. Lo xicotet bandoler
    10. Cap al sol

Els Surfing Sirles

“El que ens mou és el desig de trencar totes les coses”, canten Els Surfing Sirles. I en qualsevol dels seus concerts incendiaris estan a un mil·límetre de confirmar-ho. Calia una banda que portés el rock’n’roll fins a aquest límit, on l’actitud i el soroll esclaten per regalar-nos una explosió d’idees. Els Surfing Sirles canten a la Fageda d’en Jordà, a Verdaguer i a Casavella, als ionquis de Can Tunis, a les pubilles de cuixa forta, als paios punks rumberos... i fins i tot perverteixen l’himne del Barça. Sembla complicat, però quan els escoltes, tot és molt senzill. És garatge. És rock’n’roll. El grup el formen Martí Sales (veu i guitarra), Guillem Caballero (teclat i veus), Uri Caballero (guitarra) i Xavi Garcia (bateria).

facebook / bandcamp / myspace / last.fm
Videoclips: Taxista (2011) / El trineu (2010) / Han atropellat el gat (2010)
Imatges en viu: El trineu (2011) / Esplai girls (2011)

 
Els Surfing Sirles presenten "Romaní, semen i sang" al Sidecar

Els Surfing Sirles celebraran la nit de Reis amb la presentació barcelonina de "Romaní, semen i sang" al Sidecar (entrades ja a la venda). Un disc que està rebent elogis de la crítica i que ha estat considerat el millor de l'any 2011 per GentNormal.com.

 

 
Esperit! i Els Surfing Sirles surten de gira amb Joan Colomo

Els Surfing Sirles i Esperit! tenen nous discos per ensenyar i surten orgullosos de gira. Acompanyats d'un altre il·lustre del Montseny, Joan Colomo, viatgen aquesta setmana a Madrid, Benidorm i Alcoi. A més, els Sirles es miren de reüll la presentació barcelonina de "Romaní, semen i sang", que tindrà lloc la nit de Reis al Sidecar (entrades ja a la venda).

 
Ja a la venda els nous discos d'Esperit! i Els Surfing Sirles

Ja han arribat a les botigues els nous discos dels Surfing Sirles (l'esperat "Romaní, semen i sang", amb aquest "Taxista" de primer clip) i d’Esperit!, el projecte en solitari del multiinstrumentista Mau Boada (Les Aus). De moment es podran aconseguir en CD i digital, mentre que a partir del 14 de novembre també es trobaran en vinil. Tots dos artistes ja comencen a tenir plena l'agenda de concerts per aquesta tardor!

 
Els Surfing Sirles: nou disc a la tardor
Els Surfing Sirles ja tenen quasi llest el seu nou disc, que es publicarà aquesta tardor i es dirà "Romaní, semen i sang". El grup presentarà les noves cançons en viu dins la programació del Mercat de la Música Viva de Vic. Abans, aquest estiu també se'ls pot veure en directe en diverses cites, la primera el 14 de juliol a Igualada.
 
Els Surfing Sirles al Faraday
Els Surfing Sirles es prenen un descans entre les mescles del nou disc per actuar dissabte 2 de juliol al festival Faraday, a Vilanova i la Geltrú. El grup també actuarà el 14 de juliol a Igualada dins l'Anòlia. Està previst que el disc nou es publiqui cap al setembre.